Is that the best you can say?

Godmorgon!
Käkat rostat bröd och juice till frukost och nu ska jag dra igång med plugg inför NO-provet på måndag.
Så jäkla typiskt. Jag hade skrivit en massa stödord om det vi ska kunna på datorn, typ två a4 och nu när jag skulle öppna det, så finns det inte! Helt borta, så jag har väl antagligen råkat radera det, så nu får jag börja om.
Måste ringa pappa också, och se när han kommer och hämtar mig.

Tumblr_li8mameo5e1qefxk6o1_500_large

Tumblr_lhr29nbwiv1qdopjko1_400_large



Tumblr_lfuwg7bt8j1qcrxvoo1_500_large


Kommentarer
Postat av: Rebecca

weheartit är så bra. sätter liksom ord på känslor, eller peppar så man mår lite bättre. så bra helt enkelt.

2011-03-19 @ 11:00:20
URL: http://hellotheremydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0