Får man lov att vara trött nu eller?

Snacka om hektisk kväll...
Först pluggade jag järnet innan träningen.
Träningen var för övrig sjukt grym, och det gick riktigt bra för min egen del kändes det som! Kul när det går bra!
Sen satte jag mig i bilen, fällde upp datorn och fortsatte med pluggandet. Hemma åt jag, sen packade jag väskan till mamma och till imorgon. Ska åka skidor med skolan i Hestra. Är sååhäääääääääääär (+lite till) taggad!
Efter det, dödade jag en spindel. Jag hoppas inte att det blir dåligt väder på grund av det, men jag var tvungen. Den var skitstor, och jag trivdes inte med att ha en spindel som kollar på mig när jag duschar.
Nu har jag precis skickat in uppgifterna jag jobbat med idag, och jag är jättenervös över vad min lärare ska tycka om det, eftersom jag bara fått slänga ihop något.

Det blev ett långt inlägg dethär, men har inte hunnit blogga i eftermiddag.
Nu ska jag belöna mig själv med ett Glee-avsnitt, och sen ska jag sova i några få timmar. Tidig samling imorgon.

Snyggt!
Tumblr_lhqpo1qqol1qbdzqpo1_500_large
Tumblr_lgikclqadf1qaobbko1_500_large

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej är allt bra?:)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna en sjukt snygg svart plånbok från www.brandsinfashion.com!

Om du vill kika hur den ser ut samt anmäla dit kan du klicka på länken:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/march/vinn-snygg-planbok.html

2011-03-11 @ 16:54:45
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0