DAMPBLOGG

Ååååh, får panik på den här skitbloggen.... Ni ser säkert att menyn inte sitter där den ska. Och jag vet inte hur jag ska göra för att fixa den. Får typ göra om hela skiten igen. Tur att det är kul. Tar bara en jäkla tid...

Idag har jag vart på bra humör hela dagen, aa fram tills det blev lite knepigt nu med bloggen. Men är fortfarande på bra humör ändå!
Ska göra ett målarjobb imorron på prao:n så har vart och köpt färg nu som står här hemma i hallen! Ni får se vad det är jag ska göra imorgon! - Och om ni inte fattade det så är det ju såklart inte jag som betalar!

Ska sätta mig med designen nu och se om jag får någon ordning på det.


Lite värdiga weheartit bilder:

Tumblr_lhci9f7fwh1qbpwzeo1_500_large

Tumblr_lbqtu7uh7a1qeg241o1_500_large

Tumblr_lhcioorsb71qbpwzeo1_500_large



- att man kan le så många gånger åt samma sak och aldrig tröttna på det...

Kommentarer
Postat av: Linnea

NU FUNKA DET JU!

2011-03-01 @ 21:21:40
URL: http://linneabjarang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0