Glad Midsommar - i efterskott.

Justeee, blogg hade man ja.
Hade typ inte tid att blogga igår, eller jag tänkte inte på det.
Midsommar var det ju som sagt och Annie följde med mig dit vi alltid brukar vara på midsommar. Senare mot kvällen fick vi sms om att vi tillslut fick komma på den fest vi från början inte var bjudna till, så vi tog våra cyklar och drog iväg fort som fan mot Hansagård. Sen drog alla ner på stranden där vi träffade massa folk vi kände!

När folk började droppa av påbörjade jag och Annie vår långa cykeltur hemåt Ljunby där Annie bor. Fyyy fan säger jag bara. Vi blev skrämda till döds (nästan) av att vi vänder oss om och alldeles precis bakom annie cyklar en man. Vi skriker ju som fan och sen cyklar han förbi oss, men vi blev lite skärrade och vågade knappt cykla hem, eftersom vi trodde att han kanske hade gömt sig i buskarna eller nåt, haha...


Det blir lite mycket text, men bloggade ju inte alls igår... Inga bilder har jag heller. TRÅKIGT, jag vet.

Fick bli en gammal bild ur arkivet. Typ ett år sedan...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0