Sjunker lite lägre för varenda gång jag vänder om. Men jag vänder om än en gång.

Tar bara lite om dagen igår...:

Jobbade som vanligt, men helt plötslig när jag håller på att hitta streckkoden på en kudde börjar det tjuta. Tog ett tag innan alla fattade att det var brandlarmet som gått. Chefen kom och sa att alla måste lämna sina varor och flytta ut. Så där stod vi i kanske en kvart tjugo minuter. Ganska gött var det. Att sitta inne i ett kokande hett varuhus åtta timmar i sträck gör att man bli glad för varje solstråle och andetag i den friska luften. Det var bara ett fellarm som tur var, så det var bara att återgå till arbetet!
Sen var det hem och äta kvällsmat med heeeeeela familjen, för kanske andra/tredje gången på cirka 5 år. Vi hade lite att prata om angående nästa vecka, när pappa är utomlands.

IDAG, har jag jobbat igen och sen direkt efter jobbet var det träning och jag var så taggad och så energisk och på så bra humör när jag klev utanför Fyndas dörrar. Träningen var skitrolig och det gick skitbra. Skitbra, skitbra, skitbra!

Nu är det dags för sängen, för jag är trött och det är en dag imorgon med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0