Even at my worst, I'm best with you.

Idag är det en vecka sedan jag uppdaterade senast. Skulle uppdaterat flera gånger denna veckan, men alla bilder jag tagit med iphonen för att lägga upp här går inte att få upp, för att iphonen krånglar. Har inga andra bilder, och det är tråkigt med inlägg som detta. Bildlösa. Det har varit en väldigt händelserik vecka, kan man ju lungt säga... Allt från volleyboll till att tillsammans med 10 andra tjejer gömma sig på en toalett för Sveriges u17 landslags tränare...

Men jag blir så himla glad när jag ser hur många som är inne varje dag och kollar trots att jag inte uppdaterar. Jag lovar att komma tillbaka med ny desig och nya bätte inlägg med bilder. Snart. Har mycket jobb nu och jobbar på att njuta av det sista på sommarlovet innan det nya livet på gymnasiet börjar.
Detta inlägget var väl mer och mindre skrivet för att visa att jag lever och för att återigen tacka er, för att ni läser bloggen.


Kollade på vänner innan. Pheobe ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0