Typ. Väldigt. Intressant. Typ.

Du heter: Anna Sofie Viktoria Bengtsson

Smeknamn: Bängan. Bengen, Soffan, b2

Beroende av: Min mac dator <33333333 ( - sommaren blir tuff.... )

Brukar du skratta för dig själv: Ja, rätt ofta faktiskt.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: ” Okejj ;) <3 ”

Var bor du: Falkenberg och Varberg (halland)

Trivs du där: I falkenberg – ja. I varberg, - oftast inte.

Äger du ett par Converse: Aaaomen, - älskaaa!

Sprit, cider, vin eller öl: Cider

Är du allergisk mot något: Naaaj.

Hur svarar du i mobilen: Berors på vem som ringer. Allt från – Hej det är Sofie – till – Tjäääääääänare bruden -.

Antal timmar sömn inatt: Förra natten då alltså,inte sovit än. Men 6 timmar blevre nog

Brukar du komma i tid: Oftast.

När mår du bra: När allt går bra i mitt liv.

Vad tycker du om fötter: Extremt fula och äckliga, men vad hade man gjort utan dom liksom? Gått på näsan?

Vad saknar du: S O M M A R E N!

Hade du en bra kväll igår: TOPPPEEEEN!

Favorit dryck på morgonen: Varm Choklad eller apelsin juice med fruktkött

Rakar du benen: KLAAAART

Är du blyg: Inte lika blyg som för ett år sedan, men lite antar jag.


Sysslar du med någon idrott:
Volleyboll, om ingen fattat det än då förstås.... (a)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nooep.

Har du spytt offentligt: Naaae

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Jag hade nog bara tänkt. Liksom försökt förstå vad som gömmer sig i tankar och handlingar, och ta reda på hur olika tjejer och killar är till sättet.

Vad gör du i morgon: Skola, pierca naveln och plugga antar jag.

Vad längtar du till: Sommarlovet, Italien.

Vad använder du för schampo: Det som står i duschen!

Hur gammal är du? 15, fyller 16 i september

Tycker du om någon just nu:
Faktiskt inte.

Gröna eller röda äpplen: Gröna

Gillar du golf: Nejnejnej

Vilken tid gick du upp idag: 11

Har du sovit i din egen säng inatt: mm

Har du strumpor på dig nu: naajj

Är det okej att gråta? Ja, självklart. Det kan vara riktigt skönt ibland. Men när man gör det för ofta, som jag gjorde för ett tag sedan blir det bara jobbigt.

När grät du senast? Nån gång förra veckan.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Jag hade åkt utomlands, långt bort. Shoppat massa och sparat tills jag flyttar hemifrån.

Bär du glasögon eller linser: Jaaapp. Linser på dagen, glasögon på kvällen.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nejnejnej, absolut inte!

Har du piercing: Öronen, men imorgon har jag förhoppningsvis i naveln med!

Vill du gifta dig: Nån gång, ja.

Vill du ha barn: Jaa.

Solar du ofta: Ja jag brukar lägga mig och steka i snön varje morgon klockan 08.37.

Är du bra på att laga mat: Hyffsad.

Är du flygrädd: Nej, älskar att flyga!

Är du musikalisk: Musikalisk och musikalisk. Älskar att sjunga och spela instrument. Hyffsad på att sjunga antar jag, men har väl aldrig vart någon instrument-stjärna, även om det är fantastiskt roligt! Har alltid velat kunna spela gitarr!
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Man kan ju inte välja en!

Tror du på ett liv efter döden? Vet inte....



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0