There's no doubt.

Mitt rum är galet varmt just nu. Har stora fönster, så solen står på rakt in i mitt rum.
Skrev ju innan att jag tagit på mig gosiga kläder, men dom var jag ju tvungen att ta av mig igen för att kunna vara på på mitt rum. Nästan som att man börjar få sommarkänslor! Lite tidigt kanske, och om jag skulle gå ut hade jag nog ändrat mig. Men det tänker jag inte göra, alltså gå ut. Jag gillar denhär sommarkänslan!
Ska snart äta, om det nu blir nån mat, för jag hörde någon där nere säga nåt om att det rykte mycket från grytan, och kort efter kom en hemsk stank. Bränt. Haha, lyckat!


Haha, så ful min jag gör. Bild sen min brors 18-årsdag i sommras. Saknar brännan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0