Det var just här jag stod för några år sen trevades vid kanten, slogs jag av tanken

Gokväll!
Jag ska alldeles strax sova! Laget har match imorgon förmiddag och på första gången på sjukt länge ska jag vara med!!! Räknar inte precis med att få spela, men att vara med är grymt i sig. Seriefinal med!
Inte nog med det! Sen ska vi träffas igen senare och ha förfest innan vi ska på klubbfest på Grand!
Kommer bli riktigt kul hoppas jag på!

Ska städa lite efter mig innan jag kryper till kojs. Har vart ensam hemma ikväll, så har spridit ut mina grejer lite överrallt.


Kommentarer
Postat av: your babe

Här har du chansen att bli min veckans blogg! Klicka in på min blogg och läs hur du ska göra :) Kram



btw, love u ;) <3

2011-12-03 @ 14:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0