+ Dan efter dan efter dopparedan

Hoppas alla hade en go julafton och juldag! Det hade jag i alla fall.
Kommer bilder på mina julklappar senare, har inte orkat fota än. Ska lämna tillbaka ett kamerastativ med, eftersom jag lyckades få två, haha.
Igårkväll åkte jag till Annie och vi kollade film, åt och hade gött. Blev dock lite väl sent... Fast det tog vi igen med att sova till halv 12.
Nu ska jag plocka lite med mina julklappar - inte hunnit det än.
Vid sex ska vi käka kalkon! FY FAN VA GÖTT. Sen får vi se vad som sker ikväll..


Julklappsutdelning nummer 1...



Spelade som vanligt julklappsleken. Första omgången hade jag inga alls... Men det är i slutet det gäller..... mohahaha.

Min kära bror ville inte vara med på bild... Tyckte att han var så söt i pappas "gran-hatt"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0