4:e advent

Bara 6 dagar kvar till julafton. Mysigt!
Igår hade jag en pluggdag och på kvällen drog jag mig till Elin och efter ett tag kom Elin dit också! Jag och the Elins alltså! Vi flummade lite en stund och sen kröp vi ner under kuddar och kollade på Husk. En riktigt läskig thriller/skräckfilm. Jag satt största delen beredd att hålla för öron och kolla med kinesögon...

Idag är det plugg som gäller - fram tills vid halv 5 för då drar jag och kollar på volleyboll! Elitmatch på gång, + att självaste tomten kommer på besök. Önskelistan redo!

Här kommer lite bilder från i fredagskväll när jag och ett gäng tjejer var och firade Danni som fyller år på onsdag!


Grädde är gott...

Frida och Danni

Julia och Matilda spelar "Med andra ord"..

Hela balla gänget. - Danni, du är förjävla go på denna bilden.

Kommentarer
Postat av: Linnea Bjäräng

hahah, danni!!

2011-12-18 @ 19:57:24
URL: http://linneabjarang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0