To the capital of Sweden

Hej, jo jag lever.
Varit lite mycket nu bara den senaste veckan och eftersom vi inte får våra skoldatorer förrän i slutet på september kommer uppdateringen vara kass ett tag till!

Vad har hänt nudå? Jo min kära bror har flyttat ifrån mig och har det bra i Karlskrona, Skolan har dragit igång på riktigt och jag har numera 6 träningspass i veckan plus idrott i skolan. - Vilket är en ganska stor ökning från vad jag är van vid. Brukade bara träna 2-3 gånger plus idrotten innan, men nu när jag går volleybollgymnasiet är det mer! (Klagar absolut inte, jag älskar det)
Okej, det har väl hänt mer än det där, men det är väl det som påverkat den dåliga uppdateringen.

Imorgon är det fredag och istället för skola drar jag till Stockholm med mamma och mormor. Vi ska träffa min moster och hennes familj. Mina underbara småkusiner, Hebbe och Junis. Kommer hem vid midnatt på söndag/måndag ungefär. Ska först shoppa i centrum, men deras nya hus ligger ute på Värmdö.

Alldeles för mycket text, men så blir det när man aldrig uppdaterar! Har nog ingen tillgång till internet  helgen, så tänkte göra ett par tidsinställda.


Två och ett havt år sedan. Jag och mina goingar. Jag ser rolig ut. Bjuder på denna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0