Maybe I've been here before. I've seen this room and I've walked this floor.

Fick låna min mosters dator lite snabbt.

Nu har jag precis nattat mina söta små kusiner! Får väl hoppas dom kan sova... Har fått order om att sova hos Junis första natten och Herbert andra, så ska smyga in till henne om en stund.
Blev knappt någon tid till shopping, pga förseningar med tågen. Blev en t-shirt bara. Kanske ska till Nacka imorgon eller på söndag, dock! Har vart en mysig kväll med Wii, go mat, och massa bus. Kusinerna har blivit så stora och Junis är inne i den där preioden när hon springer och byter kläder stup i kvarten och står framför spegeln och fixar med tofsar och så. Så himla go!
Imorgon ska Hebbe på Cross-tävling och jag ska stå med kameran redo! Måste erkänna att jag är lite nervös. Fast, han är väl inte så litem längre, haha.
Hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0