Jag levde som ett rö för vinden, tog kärlek där jag fick den och dagen som den kom.

Tack för responsen på sången i förra inlägget!

Har vart och köpt byxor idag, så nu vet jag var jag ska ha på mig imorron! Tog dock ett bra tag, då det var ett par jag stod en kvart och försökte få av. Tighta jeans säger jag bara...
Har kollat på tv med mamma och bror ikväll, samt planerat morgondagen osv. Är galet taggad nu! Men börjar bli nervös med...

Nu är det dags att krypa till kojs, klockan ringer kvart över 5, och 20 i 7 ska jag infinna mig på Tågstationen!
Hoppas nu får en bra dag, för det kommer jag!
Puuuuusss!

Wooooaaaaa


Kommentarer
Postat av: Josefin Nordberg

lycka till :D

2011-04-08 @ 23:38:33
URL: http://joosefinnoordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0