ITALIEN - Del 1

Här kommer en del av Italien bilderna, orkar inte lägga upp alla på samma gång precis, haha.


I väntan på färjan till Danmark. Jag, Evelina och Danni. "The Bengtssons".


Coola killar.


Det var så soligt när vi åkte över till Tyskland, så vi la oss mitt i gången på däck. Vi tre fick värsta skrattanfallet, och fick en del blickar på oss...



Vi stannade i Berlin över natten, och på kvällen gick vi runt på Berlins gator... Jag och Danni, och Sebbe med sitt röda hår...


Woopaa. Affe och Daniel....

Paulina, Danne, Sebbe och Jag.

Danni, Eve, Max och Joanna.


Fullt normala tjejer på bussen mellan Berlin och Modena.


Tog lunch i Österike, med Alperna runt oss. Det var kallt i bussen, så hade tjocka mjukis på mig, men de ville man ju bara slänga av när man mötte värmen utanför...


Inför första turneringsdagen.

Första matchen mot det Italienska laget Trentino. Vi behöver inte ens skriva resultatet, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0