IDOL 2011

Jäklar vilken grym dag. Haft så mycket tur så det är sanslöst. Först fick vi åka första klass, för att Frida kände konduktören, sen åkte vi gratis spårvagn till Svenska mässan, där audition var.

Väl där, går vi längs med heeeeeeela långa kön, för att ställa oss längst bak. Där stod vi i ca 20 minuter innan en snubbe från tv4 kommer och säger att "Ni, härifrån och till slutet följer med mig, ni ska vara med på ett inslag". Så vi fick följa med honom, FÖRBI heeeela långa kön, till och med alla som övernattat i stormen och in bakvägen. De skulle antagligen spela in när väntsalen fylldes med folk för jag fick nummerlapp och papper som skulle skrivas på. Allting gick så fort.
Jag blev en av de 100 första att möta en jury (dock inte tv:juryn).
Sjuuuuuukt galet.

Gick dock inte vidare då jag var "duktig, men inte den vi sökte", men det hängde jag inte läpp för! Sjukt grym upplevelse säger jag bara!
Så när jag var klar, och vi drog till stan för att kolla i affärer, så hade de inte ens öppnat för de längst fram i kön än, haha!

Sen fick vi åka GRATIS HEM, I FÖRSTA KLASS, tack vare Fridas kontakter, haha!


Frida på perrongen i fbg!

Annie, Sofie och Jag också dårååå.






I kön, då vi trodde att vi skulle stå där i flera timmar. MEN SÅ FEL VI HADE!


Kom in i en tom väntsal. Nervös blev man när allt gick så fort.


Haha, taggad tjej.


Haha, goa miner man fick av kön när man kom ut. Så ägda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0