Ett litet äventyr i lilla Ljungby....

Vilken bra dag detta har varit!!
Jag hann med att åka till Eve och ta en promenad och fika med henne uppe på berget, en bra bit från henne!
Vi hade med oss fika, så vi satte oss gött och njöt av utsikten, samtidigt som vi åy nybakade muffins. Vädret idag var ju underbart! Vi satt, hundra meter upp eller nåt, (om inte mer) i bara linne, och vi frös inte. Det är ganska gött ändå?




Ni måste hålla med om att det ser ganska härligt ut?


Haha, sedan började ävenyret... Jag tyckte att vi skulle ta den branta vägen ner, för att det var "snabbare"....


Vilket slutade med att skorna blev lite smutsiga....


Sen orkade vi inte gå runt, så vi skulle ta oss över här. Man ser inte alla träd och buskar som jag står i.... där var lite krångligt att gå igenom så......


....mina brallor sprack....

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hahahah :D bra sofie ;)

2011-04-12 @ 16:10:04
URL: http://lovisasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0