Angående kommentar:

- Det är jättekul när ni ställer frågor till mig, och jag svarar på allt, så bara fortsätt fråga om det är något ni funderar över!

Svar: Hejdu! Jag tog hål på Oskar Persson, en smyckesaffär i Falkenberg. Jag tog med pistol, vilket jag tror är bäst. Det var inte så farligt som jag trodde faktiskt! Det gör ondast när de fixar med klämman. Alltså de sätter en klämma över den huden där pinnen ska sitta. Det går så fort när de trycker, hål så man bara rycker till lite. Inte alls farligt!

Jag betalade ca 600 kronor, och jag tror det är ganska likt överallt.

Och jag lovar dig, DET ÄR SÅÅÅÅÅ VÄRT DET!!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så jääääätttteeemycket :D

2011-04-01 @ 21:08:25
Postat av: Linnea

Hur funkar den nu?

Haha, min krånglar som fan. Snart ett år med den och ändå går det inte. Dock ska den sitta kvar tills den "läkt in".. Vet ju att det kan ta upp till ett o ett halvt år innan det är helt läkt. Och så länge den inte stöts ut så bryr jag mig inte om den varar lite ;)



Tack för en trevlig fika igår förresten!<3

2011-04-02 @ 18:58:23
URL: http://linneabjarang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0