I've been roaming around always looking down at all I see

Sitter och kollar på finalen av fångarna på fortet! Äter glass gör jag också. Det är mumsigt!
Dagen har vart helt okej! Vi hade hemkuskap, och jag gjorde sockerbullar. Alla är dock slut...
Fick sluta en timma tidigare också, det är väldigt bra när man har mycket att göra när man kommer hem.
Jag skullle bjussat på en dagens outfit, men har pluggat järnet hela eftermiddagen, och sen bytade jag om till myskläder, och nu pallar jag inte byta om IGEN.

Imorgon är det klassfoto! Vis skulle gjort nåt kul eftersom det är sista året nu. Men vi kom inte fram til nåt bra, så vi kanske bara tupperar håret!

Den här tröjan ska jag köpa:



Verkar sjukt mysig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0