Listaaaa 2

Nämn något som gjorde dig glad igår: Bestämde en grej med en person.

Vad gjorde du kl 08 imorse: sov i en minibuss påväg till våxtorp.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Jag började med den andra listan. Tror att jag viftade på fötterna med.

Det sista du sa högt: ”vad gjorde jag för 15 minuter sen” - till sara.

Det senaste någon sa till dig: ”coolt”

Vad har du druckit idag: vatten och saft (y

Vad var det senaste du åt: chiiiips :d

Vad var det senaste du köpte: hehhe, godis (y

Vad är det för färg på din ytterdörr: Hos pappa, grön och hos mamma är den brun (y

Vad är det för väder hos dig nu: orkar inte kolla. Men tror det är 35° och solsken.

Godaste glassmaken: Choklad, eller Jordgubb.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: aaa, eller början till kärlek.

Sover du tungt: beror på om jag har mycket att tänka på...

Drömmer du mardrömmar: inte så ofta.

Trivs du med ditt jobb: jag trivs mycket bra, som vd på ikea.

Favoritklädsel: långkalsonger och poncho(stavning)

Favoritlåt just nu: Ingen favorit, men nationalsången är fin.

Vad ser du om du tittar till höger: En man med lila toppluva.

Vad gör dig glad just nu: Tankar om morgonkvällen.

Vad ska du göra härnäst: Slå till mannen som står och glor när jag skriver!

Höger eller vänsterhänt: Högeeer (y

Humör just nu: Konstig. Flummig. Trött. Allt.

Favoritgodis: svårt val (a

Kläder just nu: trosor ^^

Sommarplaner?: åååååh, sommar! Ska sitta inne och spela vintersport-spel på datorn.

Hur många kuddar sover du med: Bara en.

Spelar du något instrument: Noooope

Morgon eller nattmänniska: Inget av dem.

Vad är viktigast för dig: Vännerna, Familjen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0