Torsdag,

Heej!
Vart en go dag idag! Efter skolan stack jag, Annie, Sara och Sofie till Shell och köpte glass, mkt gott!
Sen gick vi till anghems guld, och jag bytade ett par öronhängen mot en ring jag hittade! Jättesnygg tycker jag den är. Kanske visar den här i bloggen senare, men kan inte göra det nu.

Pappa hämtar mig här hos mamma halv 7.
Imorgon hoppas jag på bra väder, men vädergubbarna är nog inte med mig...
Ska kanske träffa min Danni efter skolan, och sedan på kvällen har vi avslutning med volleybollen på Olofsbo strand med killarna. Då kanske vi fattar varför jag vill ha solsken? Vi ska göra aktiviteter, och sen ska det typ blir disco eller nåt.

Aja, men ska gå nu, puss!

Kommentarer
Postat av: Yiyi [Foto & Design]

Hejsan!

Just nu håller jag en tävling på min blogg och man kan vinna 2st biljetter till galapremiär av filmen StreetDance3D. Intresserad? Besök detta inlägget :)

http://designflower.blogg.se/2010/may/tavling-med-streetdance3d.html

2010-05-20 @ 19:09:30
URL: http://designflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0