STRANDEN!

ÄLSKAR VÄDRET IDAG!
Jag cyklade i t-shirt och shorts hela vägen och jag frös inte ens när det blåste! Det kallar jag skönt!
Orienteringen var helt okej, och vi slutade typ strax innan tolv med så det var nice! Därefter åkte vi till Malin och följde med henne, Sara Berntsson och Sofie Bengtsson ner till havet.
Malin, Sara och Sara badade, medans vi andra solade. Verkligen jätteskönt! Det hettade till riktigt när solen stod på!

Sen efter ett tag cyklade vi hem igen, och nu sitter jag här ensam, med en flaska saft med mig! Gott!
Pappa hämtar mig typ halv 6...
Tänkte först jag skulle ut och sola men nu är solen borta...


Jag och Annie på bryggan!

Sara och Mailn !

Pussar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0