Orientering

Godmorgon på er!
Fick ju lite sovmorgon idag. Ställde klockan på 07.40 istället för 06.30, som är vanlig tid för mig.
Sara kommer hit strax innan 9, och då cyklar vi till Skrea. Ska va där halv 10.
Kanske ska följa med Malin och Sara B till stranden, för dom ska premiärbada. Men jag har inte riktigt bestämt mig än.

NU sitter jag iallafall och tar en god frukost, har precis duschat.
Ska packa det sista också.
Har på mig shorts nu, idrottshorts, och hoppas att jag iallafall kan ha dom påväg till skrea, men sen blir det väl långbyxer när man ska springa mellan snåren.
Det var 25° i solen här utanför, men det blåser nog lite. MEN ÄNDÅ! Hoppas man kan ha shorts snart!

NU får jag nog börja skynda mig, puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0