No more rain, please?

Hej!
Gick upp för tok för tidigt! Menmen, nu fick jag ju tid att blogga iaf!
Har tagit en skön dusch, läänge. Smörjat in mig o så! Vill inte göra hår och smink såhär långt innan, det kanske förstörs.

Jag hatar regnet! Jag kommer se ut som en dränkt katt när jag kommer till kyrkan! BLÄ. Ingen vacker syn.
Får hoppas att paraplyet håller, och inte flyger iväg, HAHA!

Är fett nervös, att jag ska tappa bort mig mitt i texterna. Men nu kom jag på att om jag säger det hela tiden kommer jag garanterat göra det. Så jag ändrar mig. Jag kommer sjunga hela låtarna ut!

Jaja, nu ska jag fortsätta lyssna på musik. Just nu spelas Justin Bieber - Baby
Skulle länkat den med video o så från YouTube, men dom har ju gjort om där, så nu fattar jag inte hur man gör !

Är förövrigt ganska kär i den killen :§

Jag menar, kolla bara !   Grr, <3



Kommentarer
Postat av: Alicia

hihihiih, då är vi tvååå

2010-05-08 @ 11:14:55
URL: http://aliciahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0