Maby I was going to be...

Hej hopp, har kommit hem från Annies Place nu. Eller ja, det var en stund sedan...

Hade väldigt kul, vi bakade, kollade på tv, flummade, spelade in knäppa filmer, fotade, och pluggade ! :)
Tack så jädra mkt vännen ! ♥

Har ätit lite lasagne, och nu är det dags för plugg. Ska skicka in en engelska uppgift senast ikväll, så jag ska göra klar den nu.

Sen blir det antagligen Eurovison Song Contest, men jag tror inte jag kommer kolla så mkt...
I allafall, är det fredag imorgon, riktigt nice! Älskar att det snart är helg!
2 veckor till sommarlov idag, (vi räknar avslutningsdagen som lov)! :D
Ska vara ensam hemma imorgon kväll(eller ja min bror också).

Nu måste jag bli klar med my work.
Puss på er, ♥

Kommentarer
Postat av: Annie

sv: Hihih! :P

tack för dagen stump! <3

2010-05-27 @ 21:41:41
URL: http://anniethobjornsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0