Grattis världens bästa mamma, ♥

Hejhej,

Kvällen igår var grym! Efter festen på långasand, åkte vi allihopa (olagligt) till Evelina! Vi flummade mkt, och spelade lite bubblan. Askul.

Hade bestämt mig för att ta sovmorgon, och det kan man ju säga att jag fick...

12.49 srod klockan på när jag vaknade...
Vissa kan tycka det är aaasnice, men jag tycker det är fööör länge.
Så jag ska ner och äta frukost/Frunch, nu.

Ni har väl inte glömt att gratta era mammor?
Själv skickade jag ett sms till henne 00.01! Och gissa vad? Hon svarade.
Busig mamma som är uppe så sent, hehe ^^

PUSS



Kommentarer
Postat av: Annie

sv: Det va la ganska bra!

2010-05-30 @ 15:49:41
URL: http://anniethobjornsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0