Ändrade planer för kvällen,

Godmorgon!
Här öser regnet ner... undra om det gör det i falkenberg?

Skulle vart på fest ikväll hos Frida, men tyvärr blev det inget. Sjukt synd. Var fett taggad.

Iaf sticker jag nor ner till stan sen. Hittade min drömbikini på gina tricots hemsida, och skulle gärna vilja ha den innan alla andra köper den :p

På sätt och vis har jag namnsdag idag. Det är Sofia idag, och eftersom Sofie inte finns i almanackan, har jag alltid blivit grattad när det är Sofia x) Det var sånt som var kul när man var mindre, men jag nöjer mig med att ha namnsdag för Anna och Viktoria istället. Fast egentligen är det ju inget speciellt, haha!

Hoppas jag blir skjutsad ner till stan, för jag tänker inte cykla i detta pissvädret, men jag tror pappa skulle leta efter nåt, så jag tror det löser sig!

Ha en nice dag, Puss o Kram!

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag har aldigt namnsdag!! :( <3

2010-05-15 @ 11:40:42
URL: http://anniethobjornsson.blogg.se/
Postat av: Anniesvarar

Ne det finns inte :( <3<3 Buhbuh

2010-05-15 @ 14:29:07
URL: http://anniethobjornsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0