OBOY :D

Hejhej.

Nu har jag kollat på Ballar Av Stål. , Trodde det skulle vara bättre, men jag halvkollade bara. Hade liksom datorn i knät x)

För er som inte vet, så kan jajg inte dricka / äta mjölkprodukter utan att min mage låter som en "ja vad ska man kalla det", en björn kan vi säga. Bubblar äckligt, som om det är påväg upp, men det stannar i strupen..
Men jag sket i det innan och tog en kopp varm choklad med grädde i. Har inte druckit oboy på länge nu liksom. Magen mår bra, också jag!

Chattar lite nu, men ska nog dra mig till sängs strax. Blir en stressad dag imorgon...

Gå upp tidigare än vanligt - Packa till skola, övernattning hos mamma
Åka till Vinberg - lämmna övernattningsgrejorna
Skola
Konfa
Fotografering
av fotbollslaget - åka direkt  från konfan
Spinning - direkt efter fotograferingen
Hem
Sova


Näsan rinner också, börjar bli förkyld... Blä på det.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0