Life is a short trip,

Haaaj, :)

Efter skolan åkte jag till Elin Wisén, grymt bra tjej detdära! Vi kollade på Sex and the City, även det grymt bra!

Sen vid 5 gick jag hem, och halvvägs hemma kommer en bil bakom mig och tutar jättehögt! Jag hoppar till, o gör något konstigt med händerna, typ som om jag skyddade mig, :S  Det var två killar, som jag inte känner, och sen kom dom tillbaka från andra hållet, ut från vinberg :P Haha.

Nu har jag kollat på den där nya serien som jag spelade in igår. Den var faktiskt riktigt bra!
Pratade nyss med min ängel, Annie, som sa tt vi kunde åka med dem till träningen! Snällt! :)

Är inte jätte taggad för träning nu, hade gärna suttit hemma under filten, men det blri säkert kul ändå. Lite kallt bara.

När jag kommer hem så ska jag kolla på ANDRA AVENYN!! :) Nu när OS är slut är AA tillbaka och det gillas! VÄLDIGT mycket! :D:D:D:D




Kommentarer
Postat av: Annie

sv: hahaha :P <3

2010-03-03 @ 21:37:17
URL: http://anniethobjornsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0