Kände ingenting...

Hejhej!

En trött Sofie som skriver nu ...
Discot igår var sådär, det var roligare förra discot :( <3 Det spelades inte så mycket bra musik, och det var för mycket folk. Det är min åsikt iallafall ;)

Roligast var när vi skulle hem och jag, Sara och Annie väntade på Annies  mamma utanför. Haha, vi var en aning flummiga kan man säga :P <3

När jag och Annie kom hem gick vi och la oss, för imorse gick vi upp 8 :(
Domarutbildning, japp.
Det var väldigt segt, fast det tog bara 2 och en halvtimme, trots att det skulle tatt mycket längre tid. Ett annat lag var liksom på likadan utbildning i typ 5 timmar :S:S

Nu ska jag packa till Pappa, och han hämtar mig om en stund.
Så jag lyssnar på musik nu, för att få lite roligare x)

Hörs senare !

Kommentarer
Postat av: Linnea

Musik gör allting roligare! ;)

2010-03-20 @ 14:38:45
URL: http://linneabjarang.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0