Jag är klar, jag är pepp, jag är taggad !

Hellu,

Nu är allt packat och klart. Det blev en väska på 12.7 kilo x) Typ bara kläder, hehehehehhe ;)

Det är sjukt nära nu ! Om exakt 9 timmar från nu ( 18.30 ), är vi påväg mot Landvetter i en Okomebuss!
Känns bra.
Hoppas vi kan få mycket tid på stan (vilket jag inte räknar med), eftersom jag så gärna vill köpa något klädesplagg därifrån. Bikini, shorts, tunika, eller nån vanlig topp skulle vart bra !
Vi ska få gå på stan en stund. Men det vet man ju inte vad det motsvarar i timmar...

Tänkte hoppa i duschen nu. Sen blir det grillade revben och pommes framför tv:n. Det är final på Let's Dance, Men aldrig att jag kommer kolla hela. Lägger mig nog vid halv 10 eller nåt. Hoppas Claudia vinner. För hon är bäst.


Var ute och fotade lite, bl.a. denna som ni även kan se i min nya header !

Hörs senare, med ett litet avsked!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0