It's time to learn to stand on my own

Hejhej!

Även om jag visste att det är tisdag idag, hade jag packat med idrottskläder, trots att vi inte har idrott på tisdagar, utan på måndagar :S
Aja, Haha.

Hyfsad bra dag i skolan, men förjäkla skönt att vara hemma! Har kollat på två vänner avsnitt, och just nu sjunger jag för glatta livet x) Precis nu lyssnar jag på denna låten :



Ikväll blir det volleyboll! Super taggad! Längtar verkligen. Ska ringa Evelina och fråga om jag kan åka med dom strax :S :O <3

Fick en önskan om att lägga upp en bild på mina nya skor av Linnea, så jag tänkte att jag skulle göra det :)




Kommentarer
Postat av: Linnea

Önska jag kunde ha converce men mina fötter är lite problematiska så har aldrig kunnat ha sånna skor :( Sjukt snygga är dom iaf ! :D

2010-03-16 @ 17:06:02
URL: http://linneabjarang.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0