I know you know it

HejHej!

Det blev kyrkan med Annie innan. Kom nyss hem.
Haha, vi gjorde bort oss. xD  i typ 10 minuter fnissade vi oavbrutet, eller det kanske inte var så länge, men det kändes som en evighet :d  Alla vuxna tyckte nog vi var barnsliga och inte tog kyrkan på allvar, men skit i :D jag hade en kul stund iallafall. Det behövs ofta i kyrkan vetni.

Ska kolla på Blåsningen och Wallander sen. :)

HAR STUDIEDAG IMORGON !
Så jag och Annie åker nog till stan, jag ska köpa vita converse och hon ska nog kolla med Telia varför hennes mobil inte är klar ;) <3
Sen blir det spinning, för det är väl det imorgon som vanligt ?

Vet inte om jag skriver mer idag, men annars hör jag av mig imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0