Gekås- Ullared

Heej, !

Lite kort om gårkvällen:

Jag och pappa åkte som sagt till Varberg vid 7, sen beställde vi pizza och kollade på Let's dance. Sen när han skulle hämta Carl i Falkenberg igen, kollade jag på solsidan ;) Haha, :) Somnade i soffan när nyheterna började, och då var alla hemma. Dom väckte mig när utröstningen på Let's dance var, sen gick jag o lade mig. - Kan inte fatta att Stefan Sauk åkte ut istället för Willy?? Stefan har ju vart miljoner gånger bättre än Willy varje gång... Löjligt.


Vaknade halv 9 idag, det är så just ute nu, att man börjar vakna tidigare! Iallafall jag, och jag gillar det!
Eftersom ingen gått upp då, (även om jag hörde Carl kolla på tv på sitt rum, och Pappa och Anna-Carin lyssnade på radion), satte jag mig med datorn i knät, och rensade mitt skrivbord, som var överfullt av bilder :S

Vi har iallafall bestämt oss för att dra till Gekås om en stund. Har lite prylar jag ska köpa, som är bra att handla där,

- Ett råd: Gå ut! Solen skiner och det är torrt ute? Vad väntar ni på? Sitta här och läsa bloggar, NU? (även om jag gillar att ni gör det:P)

haha, långt inlägg det dära, hihi.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Willy är coolast ever!! :D<33

2010-03-06 @ 10:59:33
URL: http://evelinabengtsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0