Friends for life,

Hej !

Har lite ont i magen. Antingen är det alla pankakor jag åt till kvällsmat, eller nåt helt annat...

Föressten var det jag som gjorde pannkakorna :) stolt! haha

Var med Annie i stan idag. Tack för det gumman! :) Jag köpte puder, eftersom jag inte hade nåt. Har inte provat det än, men det är säkert bra :P
Pappa hämtade mig vid halv 4 och så åkte jag o lämnade en såndära praolapp på Factory-Outlet.

Ska kolla på Andra Avenyn ny. Hörs imorgon, om jag inte skriver mer sen :P



Blev en bild från idrotten, eller rättare sagt från omklädningsrummet INNAN idrotten. Bilden är egentligen Saras, men hon skickade den till oss. Snygga vi är va? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0