Dagboksfynd!

Hahahha, Hej, Hahhha, x)

Hittade nycklar till gamla dagböcker jag hade på vinden, och bestämde mig för att läsa igenom dem.

Hahah, det är från det att jag var 8 år, och sen är det lite hopp, och sånt, för sista bladet var skrivet julen 2007:)

Det står bland annat om kärlek, som jag visst var väldigt beroende av. Bytade kille "att gilla" typ varje dag, och trodde visst att alla killar gillade mig så fort dom pratade med mig... :S Värsta playern ju, ;) Haha.

Blev väldigt sugen på att börja skriva igen. Det har ju hänt mycket sen den gamla goa tiden. Men först och främst får jag nog köpa en ny dagbok, eftersom jag helst inte skriver i varken en blå med änglar, en glittrig rosa eller en blå med tecknade djur på ! Haha,


- vill bara gråta...,

Kommentarer
Postat av: Linnea

det hjälper att skriva dagbok. Jag har själv gjort det i ett år nu, från och till, men det är alltid en lättnad när man skrivit av sig!

2010-03-21 @ 21:36:31
URL: http://linneabjarang.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0