You have to know how to handle youre feelings

Tjenare!

Jag stack ut och sprang innan frukost, gick ganska bra! Sprang hela vägen iallafall!

Undertiden jag åt frukost kollade jag på en film vi spelade in igår! Filmen hette "Accepted" och var riktigt bra!
Skulle egentligen träffat Lovisa och Christerl idag, men Lovisa var sjuk, så det blir inget...
Här i Vinberg är det inget toppenväder, men Malin säger att det är strålade sol och vindstilla på stranden, så jag är sjukt taggad på att åka dit! Men får se...

Nu ska jag strax äta, och vi hörs senare,
Pussbejbs


Junis Hultgren
Snart kommer dom ner, stockholmarna, mina kusiner. Lääängtar!

Kommentarer
Postat av: Annie

Hahahahahahahahahahahhahahahahahahahahah. ORKA!!! :P <3<3<3<3

2010-06-24 @ 19:40:12
URL: http://anniethobjornsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0