Whenever you knock me down, I will not stay on the ground.

Heeej, !
Grym dag idag!

Först slapp skola, slutade halv 12, för vi hade ingen SO. Sen stack jag, louise och malin till stan. Där träffade vi Lina. Sen stack jag och Malin hem till henne och bakade chokladbollar, sen hade vi inget att göra, så vi cyklade in till stan igen, och Malin köpte en T-shirt. Sen kom Louise igen, och sengick vi en lågrunda längs Ätran, och sen följde dom med mig till Laurentius, för att ta spruta. Sen var det dags att ta bussen hem.!

Nu har jag ätit och snart är det beachvolleyträning.
Är ganska otaggad, men det kommer väl.

Nu dör batteriet på datorn, så jag måste säga goodbye.
PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Annie

vi slutade faktiskt vid 11:p <3

2010-06-08 @ 22:34:09
URL: http://anniethobjornsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0