Kanske ska starta städfirma?

Hej på er!

Idag har jag vart extremt duktig!

Har verkligen storstädat mitt rum. Flyttade ut allt förutom de största möblerna, Damsög hela golvet, och listerna (som var gråa av damm). Sen åkte dammtrasan fram, och jag torkade av alla möbler och fönsterbrädor. Sen putsade jag alla fönster (det är en del sådana i mitt rum....)

Sen flyttade jag runt möblerna. Blev bra på ena sidan rummet, men den andra ser nästan tom ut.... Men ska sätta upp en enkelhylla och en spegel på den väggen senare...

Ha det bra så länge!
Puss!

Kommer ni ihåg när det var såhär mycket snö? - Eller ja..., precis såhär mycket hade vi väl inte i Halland...
Bilden är tagen i Östersund i Januari, när jag firade Nyår där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0