RUBRIK

Godmorgon!

Vaknade halv 10, då jag återställde min mobil helt och hållet. Den har vart konstig sedan igår, så jag tänkte att jag sparar allt värdefullt på Minneskort och Simkort, och börjar om från början. Men inte hjälpte det inte...
Så om ni smsar mig, och inte får svar förren typ 3 timmar senare, så är det inte jag som dissar er, utan mobilen som dissar mig. x)

Idag ska jag minsann inte sitta vid datorn så mkt, som jag gjorde igår! Jag ska storstäda mitt rum, och sen ska jag flytta ut teven,(för den använder jag inte, så den bara ser ful ut och tar en massa plats) och sedan även möblera om!
Hoppas det blir bra!

Farmor och Farfar kommer hit och hjälper oss måla plankor senare. Vi har fått hem alla brädor och all färg till huset. Vi ska renovera utsidan! Det kommer bli jättefint känner jag. Jag menar det kan ju inte precis bli fulare..

Ne, nu får jag minsann sätta igång!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0