Nationaldagen idag dårå...

- wiiihoo, längtat efter dagen ända sedan förra 6:e juni... Typ ? -.-

Godmorgon sunshines!

Hade ni en bra kväll igår? Det hade jag! Var ju på fest. Det var inte mycket folk, och jag kände väl att vi kanske inte riktigt passade in där, men det sket jag i. Vissa stunder var det kul!
Vi åkte hem typ 12, sen kollade jag på Hajen 3, tills ett huvud kom flytande i vattnet. Jag vågade inte kolla ensam... ^^


Jag sov till 11 idag, och jag har nyss ätit frukost.
Idag ska jag baka lite, vi ska fira mami ikväll!

Men ni får ha det så braaaaa!

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Frida

haha sorry ifall jag inte va med er xd men a när stack ni hem AHAH kommer inte ihåg det xd

men det var faktiskt 28 st ;p

<3

2010-06-06 @ 14:15:03
URL: http://fridaalindahl.blogg.se/
Postat av: Evelina

Var någonstans var festen? :D <3

2010-06-06 @ 16:30:48
URL: http://evelinabengtsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0