Mot Getterön!

Heeej!
Toppendag idag!
Slutade 1 idag, för våran So lärare är på läger med niorna! Jag, Sara och Annie gick till staden. Vi satt och åt glass samtidigt som vi lyssnade/tittade på när två gubbar spelade typ boogie låtar ;) Haha Mys det där!

Sen gjorde jag bort mig i bussen, orkar inte ta det här ;)

Nu har jag iallafall fikat, och gjort mig iordning. Anna-Carin (pappas sambo) fyller år, så vi ska fira henne på Getterön- Mysigt värre. Kameran åker med, så jag ska se till att ta lite fina bilder!

Langar en kvällens outfit också. Blir en enkel, söt uppsättning.
Kör på två tofsar också. Blev faktiskt fint. Jag bryr mig inte om någon tycker det var mesigt. Because, I like it





Sen om det blir kallt, så har jag med mig en kofta med...

Nu ska vi strax åka, puss hej!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Nice girl! Love you!

2010-06-03 @ 21:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0