I have take it on my own

Bry er inte om den vita headern, eller nåt annat knepigt i designen, jobbar på en ny!

Morsning!

Kom hem för typ en timme sedan, har ätit och så.
"Jobbet" funkade bra idag. Men det är tur man har people to snacka med, för annars hade det vart en jäkla pers... (kan man skriva pers?)

Efter rensningen stack jag till annie, och frächade upp mig en aning! Vi kollade på Pirates Of The Caribbean 2 och 3 innan. Men såg dock bara slutet på 3:e !

Jag och pappa ska ut och springa sen, och när jag är hemma igen är det styrkeövningar och andra uppbyggande övningar som gäller!

Nu ska jag ta itu med desigen! Puss

HAHA, Söta eller hur? ;) gammal bild från mobilminnet!
Glada tjejer som nyss vunnit ett sammandrag i volletboll! :D


Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha, omg xD

den tiden, <3

2010-06-14 @ 21:47:34
URL: http://sarajaoow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0