Godnatt!

Nu ska jag gå och lägga mig i min nybäddade säng!
Ska upp tidigt imorgon, ska rensa ogräs imorgon!
Trist, men bättre att göra nåt vettigt, än att sitta här hemma och ruttna sönder...
Ska vara i Ljungby klockan 7, och eftersom jag är hos pappa, behöver jag åka hemifrån RIKTIGT TIDIGT...
Vilket gör att jag måste ställa klockan mycket tidigt också... Kanske kvart över 5?
Ska göra mackor också!

Efter "jobbet" ska jag till Annie, och vara där tills pappa slutar jobbet. Det är bra, för då får jag lite tid med henne också! Toppen!

Det är skönt med såna dar jag varken har smink eller linser i, för då är det bara att borsta tänderna och hoppa i säng! Precis som denna dagen!

Hörs när jajg kommer hem imorgon!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0