Jag har nog lärt mig att gå hem på alla sätt, från alla ställen ensam bortåt vägen

Tack för det senaste dygnet Annie, du är grym!

Annie åkte hem vid halv 6 tiden, och när jag kom hem efter att ha vinkat hejdå på tågstationen fick jag ett ryck att kolla igenom alla videoband (alla utan namn) för att veta vad vi hade för skoj. Hittade dock inte en film, som jag vet att vi har någonstans, en som jag och min bror velat kolla på ett tag. En barndomsfilm, som mamma och pappa spelade in material till under olika tillfällen när vi var små. Vi har kollat på en av 3 filmer (som ska finnas) men en av dom saknas. Den roligaste.

Älskar att se saker jag inte visste jag gjort, sagt. Mysigt liksom. Fast det är mest Carl som står för komiken, eftersom jag är högst 1 år i alla filmer. I den ena finns jag inte ens! Men jag ska fortsätta leta.

Jag vet att klockan är mycket men jag är inte trött. Ska nog kolla på nåt Vänner avsnitt först.
Sov gott, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0