Jaa. Liseberg var ju.... blött...

HAHA, ironiskt eller vad?
Det spöregnade 85% av tiden vi var på Liseberg. Klockan halv 2 till halv 8 :s
Men vafan? Så fort vi väl hade blivit dyngsura sket vi i princip regnet. Efter ett första åk på Lisebergsbanan såg vi ut som dränkta katter ända tills vi åkte hem ;)
En del blickar? jaaamen ;)   - (haha, annie. Du fattar xd)

Men det var skit kul i alla fall! Men på grund av våra utseenden och pga av regnet blev det inte alls mycket bilder...
Endast dessa:

På tågstationen i Fbg

Ojj :s


Spegelhuset var ju ett måste... ( bilderna ser inte så roliga ut på bild, men mycket roligare i verkligheten! )



Hahah, tji fick jag... Jag sa till annie när vi skulle in där (hon hade aldrig vart inne där)
- Akta, så att du inte går in i glasruntorna, det brukar jag alltid göra!

Tro då inte att jag kom undan denna gången heller... Annie hade hittat utgången, och det var min uppgift att leta mig till henne. Jag såg henne, men det var som om hon flyttades längre bort hela tiden, (fick typ panik! ) Och helt plötsligt stod en glasrunta i vägen för mig...
Lovely...

Aja, tack för en Toppendag Annie, trots vädret ;) <3


Kommentarer
Postat av: Annie

Tack själv gummsan! Ska ju till Göteborg snart igen'1 Kom ihåg det Sofie! :P<3

2010-07-09 @ 12:52:34
URL: http://anniethobjornsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0