I want to sing about all the happiness,

Jag älskar de gånger man sover ända tills man inte är trött längre... När man liksom inte orkar sova längre, inte KAN sova längre. Det är inte som i skolan, när man egentligen hade behövt sova 5 timmar till...
Idag var en sån dag, fast livet hade ju känts lite bättre om vädret hade vart något bättre, ösregn är inte min grej.

Aja, man kan behöva nån dag hemma ibland, även om jag gärna legat på stranden och degat.
Så idag får jag ta tag i städningen här hemma... Lite smått som behövs fixas.


Bra vänner är som ett fyrklöver - svåra att finna, men en lycka att ha.

Ps: Detta gäller inte endast dessa tre söta tjejor, men jag gillar denna bilden! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

sofie och annie är ju fina på bilden, som vanligt, i alla fall,..



älskar dig ! ♥

2010-07-17 @ 12:40:31
URL: http://saranorrhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0