Here comes the sun

Hej på er!

Sitter just nu med tandborsten i munnen. Dags för lite sömn!

Blev en toppenbra dag idag iaf!
Det funkade att ta bussen till Falkenberg utan problem (okejdå, värmen var ett big problemo, meen jag överlevde).
Var på stranden ca 1, då jag träffade Annie, Malin och Sofie. Vi solade, badade.... Hahah, Malin fick mig att hoppa från bryggan. Vägrade först, men när jag väl gjorde det en gång hoppade jag i ytterliggare 3 gånger ;) SKITHÄRLIGT

Men nu ska jag sova. Har kollar på Indiana Jones, och den var precis slut.
Godnatt, sov söta drömmar.... det ska jag (a) <3

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag hoppade också från bryggan!! JAG ÄR GRYM! ;) Hhaha

2010-07-03 @ 18:42:48
URL: http://anniethobjornsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0