FAIL

Hahah, kolla denna bilden!


Våran kläsklippare "Skalbaggen" fastnade under mammas solstol för ett tag sen! Midsommar afton faktiskt Hahah, den kom inte ut på nåt håll!

Själv låg jag och solade på en såndär bastmadrass, vet ni vad jag menar? Typ flätad?
Aja i alla fall hade jag solat på den, och sen gick jag in och duschade.... inte smart. För jag glömde madrassen på gräsmattan, så när mamma kom ut igen hade skalbaggen tuggat sönder madrassen. Den stod still med larmet på. Det stod att det var fel på knivarna.... PINSAMT.

Så vi fick ringa hyresvärden(som vi dessutom känner) och säga att den stod still....
MITT FEL :p
men dagen efter var den igång igen. ahha 

PUss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0