Me like Komiska things!

* Hoppas alla förstår att rubriken inte är seriös?? :O
Hejhej!

När jag kom hem med bussen idag gick jag direkt till Ica. Jag skulle träffa brodern där o vi skulle handla inför kvällens matlagning! Bara det att det är en lång bit jag måste gå, och jag hade bara ett par tunna tights på mig! Inte kul. Höll på att frysa ihjäl, så det var skönt att komma hem sen!
Jag började med att städa rummet, blev riktigt fint tycker jag,  * men om nåra dar är det säkert lika stökigt igen... *
Sen kollade jag på gårdagens Robinson och sen gick jag ner och lagade maten vi köpt tidigare. Tacos, med att annat lite tydligare x)
Nu sitter jag här framför datorn och är PROPPMÄTT! Sen i pausen på Let's Dance, ska jag kolla på den där nya komiska serien :) Nåt med "Solens .... "  någonting?
Aja,

L O V E <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är så grymt snygg! :)

Massa folk, medborgarskolan håller det, :)

VI FÅR VA SNART<33

2010-01-29 @ 20:52:47
URL: http://elinwisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack baby :)<3

2010-01-30 @ 09:20:51
URL: http://elinwisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0